Windows Mobile windows8logo128

0. TERUG NAAR HOOFDPAGINA

1. TV

2. WIFI

3. EZCAST APP

4. Troubleshooting

 

TV

Op de TV: Selecteer de bron waar EZCast op is aangesloten:

Vaak is dit HDMI2. Op HDMI1 zit normaal gesproken het signaal van een eventueel aangesloten PC.

Mocht u een HDMI kanaal gevonden hebben met het volgende beeld:


Dan heb je de juiste input. Van belang voor de verbinding is de SSID en PSK (Password).

 

 

 

 

 

TROUBLESHOOTING

 

Indien de EZCast niet gevonden wordt, is het slim de EZCast te resetten.

De EXCast wordt gevoed via een USB kabel, aangesloten op de TV of middels een aparte voeding.

Een eventuele reset is mogelijk door de schakelaar van de voeding uit te schakelen, vervolgens 10 seconden te wachten en de schakelaar weer in te schakelen.

Indien de EZCast niet functioneert, of bij vragen over het functioneren van de EZCast-voorziening, neemt u gerust contact op met de Servicedesk:

033-4226888 of servicedesk@acto.nl

 

 

 

Bovenkant document

 

WIFI

 

 

 

EZCast fungeert als een WIFI access point. Je zult dus je laptop/tablet/smartphone moeten verbinden aan dit netwerk om te kunnen casten.

 

 

Kies rechtsonderin voor het Wi-Fi Icoontje :

 

Kies het EZCast netwerk:

 

Klik op Verbinding maken en voer het wachtwoord in:

Beantwoord bovenstaande vraag met Ja. Als alles goed is gegaan zal er een melding komen dat er verbinding is:

 

 

 

 

 

 

 

Bovenkant document

 

EZCAST APP

 

 

 

Download App: Windows Mobile

 

 

Start na de installatie de APP

 

Kies voor EZMirror om je scherm te delen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zie onderstaand filmpje voor extra mogelijkheden:

 

 

 

 

 

 

 

 

Bovenkant document