ANDROIDandroid-platform-icon

0. TERUG NAAR HOOFDPAGINA

1. TV

2. WIFI

3. EZCAST

4. Troubleshooting

TV

Op de TV: Selecteer de bron waar EZCast op is aangesloten:

(LET OP, De ezcast is aangesloten op de meest rechter TV)

Vaak is dit HDMI2. Op HDMI1 zit normaal gesproken het signaal van een eventueel aangesloten PC.

Mocht u een HDMI kanaal gevonden hebben met het volgende beeld:


Dan heb je de juiste input.

 

 

TROUBLESHOOTING

 

Indien de EZCast niet gevonden wordt, is het slim de EZCast te resetten.

De EXCast wordt gevoed via een USB kabel, aangesloten op de TV of middels een aparte voeding.

Een eventuele reset is mogelijk door de schakelaar van de voeding uit te schakelen, vervolgens 10 seconden te wachten en de schakelaar weer in te schakelen.

Indien de EZCast niet functioneert, of bij vragen over het functioneren van de EZCast-voorziening, neemt u gerust contact op met de Servicedesk:

033-4226888 of servicedesk@acto.nl

 

 

Bovenkant document

 

WIFI

Van belang voor de verbinding is de SSID en PSK (Password).

EZCast fungeert als een WIFI access point. Je zult dus je laptop/tablet/smartphone moeten verbinden aan dit netwerk om te kunnen casten.

 

 

 

 

 

Veeg naar beneden op het scherm

En houdt het WiFi icoontje  een paar seconden ingedrukt

 

 

 

 

Kies het EZCast netwerk uit welke van toepassing is.

Voer het wachtwoord  in en kies voor verbinden.

 

 

 

Bovenkant document

EZCast APP

Tap hier voor het downloaden van de APP: Android

 

 

Start na de installatie de APP

 

Kies voor EZMirror om je scherm te delen.

 

 

 

 

 

Filmpje hoe de EZCast app te gebruiken:

 

 

Bovenkant document

 

 

Bovenkant document